26 octubre 2014

JORNADA 6 DHF: Mal partit de L’Esportiu Castelldefels a Can Vinader

L’Esportiu Castelldefels s’enfrontava dissabte contra el Adesal Córdoba, un rival directe al que s’havia de guanyar.

El partit va començar malament per a les locals i només va estar per davant del marcador durant els primers 5’(3-2), a partir d’aquí el Córdoba es va posar per davant i va anar ampliant la diferència en el marcador, 10’ sense marcar un gol, arribant a la mitja part amb un clar 9-17.

La segona part El Castelldefels va millorar el joc, ajustant una mica la defensa que va fer que s’apropés en el minut 45 a 4 gols, però una altra vegada les precipitacions van fer que no es pogués donar la volta al marcador.

24 E Castelldefels Andrea Garcia, Anna Manaut(6), Maria Floriach(-), Anna Sancho(4), Ona Muñoz(1), Maria Cadens(2), Patricia Espinola(1), Sara Gil(4), Emma Boada(3), Silvia Lladró, Roser Espert(1), Paula Corrales (-), Carlota Teixidó, Eva Torremorell (-), Paula Tercero(2).

29 Adesal Cordoba

Ezbida, Garcia, Hernandez, Moreno, Sanchez(3), Dascall(4), Izak(2), Rubio(10), Ruiz(1), Boklashchuk(3), Sobrino, Tejada(6)