31 marzo 2015

JORNADA 19 DHF: Adesal Córdoba contra Vivelafruta.com – Esportiu Castelldefels

Victòria de Vivelafruta.com- E. Castelldefels davant de l‘Adesal Córdoba

Aquest dissabte el Vivelafruta.com Castelldefels tenia un importantíssim partit en terres andaluses, necessitaven la victòria per mantenir vives les opcions de conservar la categoria.
El partit no va començar massa bé per les de Castelldefels, al minut 15′ el resultat era de 8-4 , no s’acabava d’estar en el partit, però poc a poc les jugadores van anar ajustant la defensa, es va començar a pujar el ritme del partit i es va aprofitar l’exclusió d’una jugadora local per igualar el partit abans d’arribar al descans.

L’inici de la segona part es va mantenir ajustat, fins al minut 15 que van aconseguir marxar de 4 gols. Els darrers 5′, dues pèrdues de pilota seguides van fer que l’Adesal Córdoba s’apropés fins al 18-20 final.

18 Adesal Cordoba Ezbida, Hernandez(1), Moreno, Sánchez(1), Garcia, Ruiz, Tejada(1), Izak(4), Rubio(4), Bolashchuk(7), Dascalu, Sobrino.

20 Vivelafruta.com – Esp. Castelldefels Anna Manaut(4), Anna Sancho, Ona Muñoz(4), Patricia Espinola, Sara Gil(7), Emma Boada(3), Silvia Lladró, Roser Espert(1), Paula Corrales(1), Carlota Teixidó, Eva Torremorell, Paula Tercero.